Mladý svět - Speciál: Tradiční české a slovenské značky 2024
Související produkty
Detailní popis produktu
OBSAH
Aby značka měla sílu
Žijeme v hyperkonkurenčním světě, kde nestačí mít „jen“ kvalitní výrobek. Navíc se všechno velmi rychle mění. V takovém prostředí vybudovat silnou stabilní značku není tak jednoduché. Jak toho dosáhnout? A jak si vedou tradiční české značky v moderní době? Rozhovor s Jakubem Kantorem, odborníkem na značky a marketing.
32 Legendy na (českých) silnicích
Na začátku byl Präsident. První sériově vyráběný automobil v českých zemích (tehdy ještě v Rakousku-Uhersku), pak Laurin & Klement, aerovky, tatrovky, pragovky, škodovky... Dějiny automobilového průmyslu byly v Československu a poté Česku nesmírně bohaté. Těch legendárních modelů, které se tu po silnicích proháněly! Připomeňte si alespoň některé z nich, jenž byly častokrát známé po celém světě.
Přehled 50 nepřehlédnutelných českých značek
Začtěte se do příběhů zajímavých českých značek, které se díky své nápaditost, originalitě a schopnosti přežít různé nástrahy a dějinné zlomy dostaly do všeobecného povědomí.
Karlovy Vary
Když se řekne Karlovy Vary, někomu se možná vybaví mezinárodní filmový festival, jinému porcelán a sklo. Ale všem naskočí lázně
a minerální prameny! Léčivá horká voda, je značkou, která stála u zrodu města.
Pane, pojďte si hrát
Bylo, nebylo, za devatero horami, před deseti lety se zrodil nápad vrátit českéhračky zpět dětem. Adéla H. Kantůrková vymyslela s kamarádkou obchod Hugo chodí bos. Co je k tomu vedlo? Chtěli, aby už rodiče a prarodiče nemuseli bloudit temným lesem a jako Mařenka světýlko složitě hledat vkusné, kvalitní a udržitelné hračky, tvrdí.
Firmy, ktere dobývaly svět
Vize a nápady, píle a obchodní duch. Mix těchto vlastností doplněný o buldočí povahu. To je recept, na kterém vznikaly tradiční české značky. Historii zaniklých (ale i přeživších) domácích podniků světového formátu mapuje Rudolf Píša, historik a zakladatel Muzea cenných papírů. Jak tedy první majitelé dokázali vybudovat slavnou značku?